zaterdag 19 juli 2008

Aftellen is begonnen!

Maandag de 28e vertrek ik dan nu toch echt samen met 14 mede 'Classics' naar Arizona om daar te beginnen aan het praktijkgedeelte van m'n vliegopleiding. Om 13.25u vertrekken we met NorthWest Airlines via Minneapolis naar Phoenix. De voorbereiding was er wel naar: 9 maanden theorie, 20 formulieren en 350 dollar voor het visum lichter, lijkt het erop dat het dan toch echt zover is.

Het kost misschien nog wel de meeste tijd om uit te vogelen hoe het werkt om een website in elkaar te draaien. Het is niet helemaal mijn ding, ik voel me net een oma die voor het eerst achter een computer zit na eerst 10 jaar lang naar de geraniums te hebben gestaard. Aan alle oma's die dit mogen lezen: no personal offense!

Samen met 'Brugpieper' heb ik al een auto aangeschaft (thnx 'Juve' en 'Swiffer'). Het mag dan wel niet de meest zuinige zijn, maar het Amerikaanse gevoel moet daarbij wel te krijgen zijn. Het is een Buick Electra uit '83 (voor de kenners: het is een 5 Liter V8).


Dit is het dan maar weer voor even, meer volgt vanuit Arizona.

17 opmerkingen:

Tim zei

ik ben geen kenner maar een 5 liter is toch leuk!

Jan en Tilda zei

Hoi Lars,

Het aftellen is inderdaad echt begonnen. We wensen je heel veel succes in Amerika en hopen dat de tijd snel om-'vliegt'.

liefs
papa en mama

Anoniem zei

Lars, ik heb je niet meer gezien/gedag gezegd, maar wens je alvast een mooie tijd daar!!!
Ik zal de verhalen wel volgen via je blog!
Groetjes,
Sylvie

Anoniem zei

Lars,

good luck in de States. Laat ze zien dat DSA'ers geboren aviateurs zijn!

Groet,
Tjeerd

Anoniem zei

en beter komt er weer augurk achterop te staan!

Anoniem zei

Hé Lars,

Heel veel succes en bovenal veel plezier. En een V8 rijdt mooi en je moet toch een beetje mee kunnen met het verkeer....

Groeten,
Tjebbe

Anoniem zei

Dag Lars,

Ik ben benieuwd naar al het moois dat hier komt te staan en als je wat vrije tijd hebt, weet ik nog wel een paar leuke plekjes in arizona waar wat interessant te beleven valt.

Veel plezier en maak er wat moois van!

Mark de Jonge

Anoniem zei

Succes met je opleiding, mooie "bak" zo'n 5 ltr.

Groetjes,
Feem en Wim

Anoniem zei

Hey lief broertje van me!!!!

Tja nog een kleine week en dan is het alweer zover... Op naar de USA! Echt super gaaf man, ben trots op je!!!! Geniet nog maar even van je weekje in dit koude kikkerlandje, voor je het weet ben je al weer terug en verlang je weer naar de USA. Lieve broer, hou je taai en tot zaterdag. Ik blijf je volgen!!!!
Dikke zoen, je zus....

Anoniem zei

hey larsie...

Veel plezier he (met al die lekkere amerikaanse chicks..)

O ja en met vliegen..

Zie je zaterdag gr Pieter

Anoniem zei

Lars jongen,
veel succes in de states en geniet van het mooie vliegen, het heerlijke klimaat en de geile augurk onder jullie kont!!!
ik hou je site in de gaten!
popla

Anoniem zei

Onze bus eet jullie buick op!

kusje

mede uber barsjaars Betweter

Anoniem zei

Ha die Lars!!

Ja, het is voor ju echt aftellen!!

Nog ff die laatste examens (makkie), schone kleren halen thuis en dan .... op naarÀmerika!!

Laat je de auto wel heel (voor jap)?

Misschien zie ik je vrijdag, anders nu alvast een geweldige tijd in Amerika gewenst!


Groeten en dikke kus,

Kinie

Unknown zei

Hey Lars, mooie dingen allemaal! Volgens mij gaat dat daar wel goedkomen.

Cheers,

Erik
Unit 459-4

Anoniem zei

hey lars heel veel plezier in de VS en doet da goed ginder he. Heel veel succes en we keep contact,
greetz from belguim

kevin

Anoniem zei

Hey... Nu jij "lekker" in het vliegtuig zit, ben ik alweer lang en breed thuis, snik snik... Vond je feestje zaterdag echt heel erg leuk en ook vanmorgen was weer ouderwets gezellig, met name je reactie op het spandoek... Was inderdaad misschien wat vroeg, haha. Stiekem mis ik je al een beetje.... Ik denk aan je, lief broertje!!!!!
Dikke kus en een poot van Speedy en Bandit

Anoniem zei

Geachte Lars,

Ik voel mij genoodzaakt als oom een reactie te plaatsen en u te informeren over mijn bevindingen jegens jou. Allereerst dit, ik ben verheugd dat u alles in het werk stelt eindelijk een opleiding te willen afronden, wat u tot heden nog niet gelukt is, uw basisschool- en VWO tijd niet meegerekend.
Ten tweede heb ik de autoriteiten in de USA verwittigd over uw komst. Gelet op uw jeugd en de daarbij horende ballorigheid wens ik niet dat Nederland door uw mogelijke ongewenst gedrag daar in een negatief daglicht komt te staan.
Dus via de FBI colleagues heb ik de lokale politieautoriteiten en Interpol geinformeerd. Hopelijk is dit een reden voor u om alcoholvrij in die oude roestbak de vijf studiemaanden door te komen.
Ik hoop als Nederlander dat u zich weet te gedragen en dat u met succes uw opleiding daar kunt afronden. By the way, American English is van een andere orde dan British English. Zoals een inwoner van de zuidelijke USA staten zou kunnen zeggen FTW uncle Henk.
Met vriendelijke groeten,
Uw oom Henk.